9 Nisan 2015 Perşembe

Bastion Oyunu hakkında bilgiler inceleme

Bana onları yakaladı, ben ilk kez bu kadar farklılıklar yön eleştirildi bültenleri beni mümkün olduğunca uzun yaşamama izin gibi popüler oyunlar olmayabilir keşfetmek için, geriye bakmak için itiraf. PlayStation 4 sürümü Bastion, ben sık sık apokaliptik bir dünyada yol kendisi (ve biraz yorgun) kolay paralel ve Cormac McCarthy'nin romanı, master birçok başını sallıyor, oyun ve McCarthy en gore-batırılmış kan Meridian Kid karakteri aynı adı taşıyan karakteri hatırlıyorum bulundu .

Zaten birçok sistemlerde zaten Bastion Vita biri varsa, en azından sahibi süslüyordu eğer, Xbox 360, hatta Google Chrome olsun, bu ayrıntıları fark edilemez, çok kolaydır. Hiçbir şey ama PS4, aynı zamanda değişmedi beefier çözünürlüğü destekleyen yükseltmeniz gerekir; Sen Sahra kalıntıları gezi engellemek ve onları vurmak için yeni bir silah açmak için yeni canavarlar bulabilirsiniz. Bu seri ilk bağımsız oyun platformu 2011, yaz kesim ön planda insanlardan biri ve hala aynı izometrik oyun pazar araştırması hattı oldu


Olaylar dünya yıkıcı oldu, ama insanlar tamamen şık bandana değeri olmayan çocuklar değildir.
Burcu ve daha önce hiç oynadı ve PS4 evet, Bastion McCarthy ağır ilham nedenlerini çizer. Biz atlamak için bu fırsatı kullanmak, ancak ciddi bir deneyim boğulmak yok. Başlangıçta dünyanın geri kalanı ile çürümeye zemin olmadan bu bir felaket sonra imha edilir, bilinmeyen dünya bir fonksiyonudur, ancak Appalachian ağaçlar olabilir; Onun imha Kısmi reddi yerine dünyayı aşan düşme eğer - Dünyanın en el boyaması renk Bastion etkileyici bir çeşitliliği ile neredeyse kendinden geçmiş bulunmaktadır. Darren Korb fantastik tüm örgü ile müziği ve hala bazen çok zor, neredeyse dört yıl sonra kaydetmek için kullanılabilir.

Bastion ama büyük ölçüde taze ve ilgili anlatı hesabı kalır. Kan Meridian, çocuk diyor, ama New England vaiz ve Bourbon Street caz sesi gibi az 18. yüzyıl ayrı bir hoparlör asılı bir kale merkezi olarak bilinen olacak. Bu mizah ve eylem sadece yol, ve yay kuvveti, Kid dozu ve seslendirme sanatçısı Logan Cunningham herhangi bir kombinasyonunu gerçekleştirir neden her şey ekler iter. Basit bir açıklamada ötesinde Garip Çocuk Bastion noktası izin etkisi bizim hikayesini anlatır vardır.


Orada hack ve acımasız bir yeri vardır, ancak bazı basit en yoğun seviyeleri, düz bir yüzey üzerinde kalmak gerekiyor.
Ben yanlışlıkla, atlatmak Kid, diyor kenara overzealous careening gönderilen dünyayı çöktü zaman "Ve bu yüzden sadece bir şaka ... ölümüne çocuğu düştü." Ben yanlışlıkla bir çocuğun içine gönderdi Onlar ne zaman cebimde South Texas, Logan bu kadar keskin yerli fırça, konum "kırık kalp kırmak." Sonra o konuşma beni kullanmak, Bastion sürümü (şeyler cehenneme gittiğinde, herkesin çalışmak zorunda) "Bazen söylemek için sadece çok değil." Diyor Ağrı üstdev dünyası, yarattığı anlar tür görünüyor söylüyorlar diyor, ama işler her zaman bir gülümseme çatlama kasvetli zaman onların neden var. Ve iyi bir ders var.

Sofistike estetik olmasına rağmen, sadece oyun tasarımı geri kalanı gibi - oyun kaydedilmiş bir nedeni var tartışmalar şimdiye kadar. Çocuklar ram ve basit bir yay ve pala erişim 11 tüfek, ama "fan alevler" senin izometrik görünümünü kullanarak Diablo tarzı eylem tarafından tavsiye asla yan döner.


Dünya yok, ama keşfetmek için sol şaşırtıcı bir miktar var olabilir.
Ortadan kaldırmak için binaların inşaatı Bastion blok ve derinlik, aynı zamanda mümkündür, onu tüm tipik saldırı oluşabilir kavga. Örneğin, içki ve böyle kritik şans çocukları ekleyin arttıkça Perks kilidini. Mix Up ve silah şekilde geliştirmek çocuklara sırasında bulundu. Düşman sayacı-your-kolay yüz ya da şampiyon uzaktan (uygun özel yetenekleri ile) yakın dövüş Snipes her zaman oyun iki silah kısıtlamalar alanında varyasyonları bir dizi izin vermez edebilirsiniz karşı soğan-ve-gun. (Yeni Oyun + Ultra-cezalandırmak, ve inan bana, muhtemelen ikinci olmak istiyorum, hayatta istiyorum.) Gerçek bir meydan okuma ister misiniz? Düşman da Forge ve daha fazla deneyim zarar ve bu ödül putlara modernizasyonu için zırh parçaları gibi yönlerini geliştirmek için açın.

2011 yılında yine Bütün bunlar, gerçek olamayacak kadar, ve süper-G, en azından, bir dokunuş daha çeşitli eklemek için bir utanç oldu. Ancak, olsa bile dört yıl sonra oldukça iyi bilinen oyun Bastion ikinci gününde miktarı, en kısa sürede ilk yenilik parlaklığını kaybeder. En iyisi, bu yeniden ödeme başlık Bastion verilecektir. Bu iyi bir oyun tasarım ve yenilikçi bir hikaye kale, ve ben sadece kalmak için olacağını düşünüyorum, ben dört yıl duyuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder