12 Nisan 2015 Pazar

Slender: The Arrival oyun rehberi

Ben daha önce narin ve genişletilmiş sözde netice Varış oynadım, ama ben tekrar koştu zaman, bu önceki deneyim benim korkularımı hafiflemesine yardımcı olmadı. Dünya karanlığa gizlenmiş olan ve bunu saran siyah bir küçük şerit uzakta itmek zorunda tüm küçük, ancak işlevsel el feneri. Karanlıkta karşı, İnce Adam'ın boş, beyaz sima bir durdurma kontrast o görünen her zaman oluşturur. Sistem prosedür atlama açığı ve çaresizlik ağır bir, yaygın bir atmosfer kullanarak korkutuyor oluşturulan oluşturur. Aynı sistem Freddy serisinin en popüler Beş Gece doğum için gitti.

Varış Oyuncu ölüm bu frights öngörülebilirlik olmadan yepyeni bir anlam kazanıyor. Ben de son bir kez daha güvenli olması için rahatladım, bir nefes, alabilir böylece oyun sonuna görmek için istekli, korkuyor olmanın kendimi korkuyor bulundu.

Stres O sabite yakın düzeyde daha uzun bir oyun sonunu, ancak Geliş saatler sadece iki saat içinde olur. Konsol versiyonları orijinal PC sürümü mevcut değildi birkaç ekstra düzeyleri eklemek, ve onlar ped dışarı sakin sadece biraz gerginlik bitkin büyüyen oyuncuları tutmak için. Kapak tarafında, eklenen bölümler Varış zaten sıkı odak sulandırmak. Orijinal cisimleşmiş hali olarak, Varış bir uğraşarak, çılgınca gizem oldu. Sen Lauren, onun arkadaşı Kate kaybolması ile ilgili herhangi bir ipucu bulmak için umutsuz bir kadının gövdesine girdi. Intihar açık imkanı bırakarak - Eğer Kate'in ev konusunda dürttü gibi, annesinin vefat ettiğini düşündüren bilgi ve ailesi maddi sıkıntı karşı karşıya olduğunu parçacıkları topladı olabilir. daha öğrendim, ama, grimmer gerçek oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder